![](https://cdn.sanity.io/images/5fnx0bhd/production/8b8616f79fe3074375750c9315d0c781ae833011-5464x8192.jpg?w=100&blur=500&q=80&auto=format)
INVOLVERTE: Merkevarestrategi, kommunikasjon og kreativt arbeid av Maskinen. Visuell identitet av Heydays.
Nel Hydrogen har røtter tilbake til Sam Eyde og Norsk Hydro, og leverer i dag verdensledende teknologi for produksjon, lagring og distribusjon av hydrogen. Selskapet har tilstedeværelse i Norge, Danmark og USA, og teknologien Nel utvikler vil spille en sentral rolle i overgangen fra fossil til fornybar energi.
I 2016 var vi ansvarlig for rebranding av selskapet sammen med designbyrået Heydays. I dag jobber vi med selskapets strategiske og kreative kommunikasjon i et globalt perspektiv.
Merkevaren Nel handler om å bekrefte og gjennomføre en ambisjon om å bli forstått og sett på som det ledende selskapet innen hydrogen.